۱۳۹۱ مهر ۲۹, شنبه

در دفاع از حق پناهندگی و برای اقامت دائم و حقوق انسانی!


دراعتراض به وضعیت غیرانسانی شرایط پناهندگی، برای لغو دیپورت، بلاتکلیفی و....پناهجویان استان هسن در شهرفرانکفورت از روز شنبه  20 اکتبردست به تحصن خواهند زد.
پناهجویان با برپایی چادرتحصن در مرکز شهر راس ساعت  2 بعد ازظهراستارت تحصن نامحدود را خواهند زد. در برنامه افتتاحیه این تحصن حسن حسین زاده سخنگوی پناهجویان متحصن در ورتسبورگ، سخنرانی خواهد کرد.این تحصن درادامه مبارزات پناهجویان که از مارس 2012 از شهر ورتسبورگ آغاز شده و اکنون تبدیل به جنبش اعتراضی سراسری در آلمان شده است، می باشد. لازم به توضیح است که این تحصن به فراخوان فدراسیون آلمان و با حمایت دو گروه آلمانی به نام های جوانان حزب سبزهای استان هسن و گروه "فرار و پناهندگی" از حزب پیراتن استان هسن آغاز میشود.
همبستگی فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی- و احد آلمان همه پناهجویان استان هسن و شهرهای اطراف، همه انسانهای مدافع حق پناهندگی و حقوق انسانی را فرا می خواند که دراین اعتراض شرکت نمایند.از همه پناهجویانی که به این شرایط غیر انسانی معترض هستند و خواهان به رسمیت شناختن حقوق پناهندگیشان هستند دعوت میکنیم به این مبارزه پیوسته و صف اعتراض و مبارزه گسترده را برای رسیدن به خواستهایشان، تقویت نمایند.بدون شک با اتحاد، همبستگی و فقط  با یک مبارزه متحد و محکم میتوان این شرایط غیرانسانی را تغییرداد.
محل برپایی چادر تحصن
Hauptwache
در مرکز شهر فرانکفورت
شنبه 20 اکتبر از ساعت 2 بعد از ظهر
تلفن تماس:  015774650186
همبستگی فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی و احد آلمان
17 اکتبر 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر